Wednesday, September 4, 2019

4th Sep. Dance ダンスだぞ

Dance
日 ダンスだぞ



Kaito practiced swings, slide and climbing walls as usual.
  Kaitoマンはいつも通りブランコ、滑り台、クライミングウォールを練習しました。




We saw two commuter trains off.
  2本の通勤電車を見送りました。




Kaito walked and danced to his nursery school.
  Kaitoマンは保育園まで歩いてダンスして行きました。


 
On the way, he was derailed.
  途中Kaitoマンは脱線しました。


 
We made one low dining table.
  1つチャブ台を作りました。


 
We looked back upon our 2-day trip and wrote a travel book.
  宿泊学習を振り返り、まとめを描きました。


 
I played volleyball with young teachers.
  若い先生たちとバレーボールをしました。




Ive started making Kaitos stool.
  Kaitoマンの踏み台を作り始めました。

No comments:

Post a Comment