Saturday, September 14, 2019

14th Sep. Toy Cars & Trains トミカ・プラレールだぞ

Toy Cars & Trains
14日 トミカ・プラレールだぞ




I jogged in the morning.
  朝走りました。




Kaito hung our bedding.
  Kaitoマンは布団をかけました。


 
I saw a dentist.
  歯医者に行きました。




We had lunch at Shabuyou restaurant with Tamamis parents as a celebration of Respect for the Aged Day.
  敬老の日のお祝いとして、Tamamiさんの両親としゃぶ葉で昼食でした。


 
We visited Mochi-kichi and
  もち吉と




Ito Yokado. Kaito really likes Toy trains and cars.
  ヨーカドーに行きました。Kaitoマンはプラレールとトミカが大好きです。




I bought TOMICA (toy cars design) T-shirt.
  トミカのTシャツを買いました。




We watched trains near Hirata Station.
  平田駅付近で電車を見ました。




We enjoyed shopping at GAZA and rental DVD shop.
  GAZAとレンタルDVDショップで買い物をしました。


 
We rented Thomas & Friends DVD.
  トーマスのDVDを借りました。

No comments:

Post a Comment