Wednesday, September 25, 2019

25th Sep. Massage Bed スリーミー2122だぞ

Massage Bed
25日 スリーミー2122だぞ


Kaito brought magazines to the place where traders come to collect.
 Kaitoマンは収集所へ雑誌ゴミを運びました。  





He practiced swings, slide and climbing walls and
  ブランコ、滑り台、クライミングウォール練習をして、




saw two commuter trains off then
  2本の通勤電車を見送って、
190925_073244 Two commuter trains passed each other under our bridge
https://youtu.be/hJR27kZuUUs




walked to his nursery school.
  歩いて保育園へ行きました。


 
We jogged in the morning,
  朝走りました。




made pot stands and
  鍋敷きと


 
firewood made from newspaper.
  新聞紙から紙薪を作りました。


 
We watered flowers.
  花に水をあげました。


 
I played badminton with young teachers.
  若い先生たちとバドミントンをしました。




At last my favorite massage bed Sleemy 2122 was delivered.
  ついにスリーミー2122が届きました。


 
First I fit up reinforcement timbers then
  まず補強材を取り付けました。




opened these boxes with Kaito.
  Kaitoマンと箱を開けました。




 
Kaito played with these huge cardboards.
  Kaitoマンは巨大な段ボールで遊びました。




I played with Kaito at my special equipment Osaka Station.
  Kaitoマンと大阪駅で遊びました。




Finally I set up the massage bed below Osaka Station. Yes! My special equipment Osaka Station is for the bed. I made space for the bed and we can dry our clothes efficiently over the bed.
  最後にスリーミー2122を大阪駅の下に設置しました。はい!特殊装置(大阪駅)はこのベッドの為です。ベッドの為に空間を作り、ベッドの上で洗濯物を効率よく乾かせます。

No comments:

Post a Comment