Thursday, September 26, 2019

26th Sep. Interest 興味があるぞ

Interest
26日 興味がある




Kaito touched the bed but he doesnt know what it is yet.
  Kaitoマンはベッドに触りましたが、何かまだわかっていません。




Kaito brushed his teeth with the skeleton Gaikocchan
  Kaitoマンはがいこっちゃんと一緒に歯を磨きました。




He trained his body as usual.
  いつも通り体を鍛えました。




He waved his hands to two commuter trains then
  2本の通勤電車に手を振って、




walked to his nursery school.
  保育園に歩いて行きました。


 
I manufactured a rocking chair.
  ロッキングチェアを作りました。




I had a massage with drinking beer thanks to Osaka Station.
  スリーミーでマッサージを受け、大阪駅のお陰でビールを飲みながらできます。極楽です。


 
Kaito wached Shimajiro then
  Kaitoマンはしまじろうを見て、




touched the bed again. He is very interested in it.
  マッサージベッドに触りました。とても興味があります。

No comments:

Post a Comment