Tuesday, September 24, 2019

24th Sep. Very Tall とても背が高いぞ

Very Tall
24日 とても背が高い



Kaito brought a circular notice to our neighbor.
  Kaitoマンはお隣さんへ回覧板を運びました。




Kaito practiced swings without shoes because the neighbor kid Sho did so.
  Kaitoマンは靴を履かずにブランコをしました。隣のShoちゃんがそのようにしていたからです。




We watched two commuter trains as usual then
  いつも通り2本の通勤電車を見て、


 
walked to his nursery school.
  保育園へ歩いて行きました。


 
We produced a rocking chair.
  ロッキングチェアを作りました。


 
I did desk work hard.
  一生懸命デスクワークをしました。


 
I made reinforcement woods for my special equipment.
  特殊装置の為、補強材を作りました。




Kaito climbed up to my special equipment, Osaka Station, then
  Kaitoマンは特殊装置(大阪駅)に登り、


 
stood on the handmade stool.
  手作り踏み台に立ちました。




He became super tall boy.
  めちゃくちゃ背の高い少年になりました。

No comments:

Post a Comment