Saturday, September 7, 2019

7th Sep. Chateraise シャトレーゼだぞ

Chateraise
日 シャトレーゼだぞ


I jogged in the morning.
  朝走りました。




My handmade stool is working very well.
  手作り踏み台はしっかり機能しています。




Around 10 AM, we visited Chateraise factory.
  10時頃、シャトレーゼ工場に行きました。




First we observed the factory a little.
  最初に工場を少しだけ見学しました。




Following that we ate samples of ice cream all we wanted.
  それからアイスクリームを好きなだけ食べました。




We love Chateraise factory. We visit here once in 3 months.
  シャトレーゼ好きで、3か月に1回は来ます。


 
After lunch at Okaya,
  岡谷で昼食の後、


 
I finished Tamamis shelf.
  Tamamiさんの棚を仕上げました。


 
Kaito was watching Thomas & Friends.
  Kaitoマンはトーマスを見ました。

No comments:

Post a Comment