Sunday, September 8, 2019

8th Sep. All-You-Can-Eat buckwheat noodles そば食べ放題だぞ

All-You-Can-Eat buckwheat noodles
日 そば食べ放題だぞ



I jogged in the morning as usual.
  朝いつも通り走りました。




Kaito was walking in the room.
  Kaitoマンは部屋の中を歩いていました。


 
I received an athletes bib of Matsumoto marathon competiton.
  松本マラソンのゼッケンを受け取りました。


 
We took Kaito to the clinic because he was in poor health and has a high fever for a week.
  Kaitoマンを診療所に連れて行きました。体調が悪くて1週間高熱が続いているからです。




On the way back, we had lunch at Sekiya restaurant then I ordered All-You-Can-Eat buckweat noodles menu.
  帰りにそば処せきやに行き、そば食べ放題を注文しました。


 
I ate 3 plates of noodles and it tasted good.
  ざるそば3枚食べました。おいしかったです。


 
We shopped a little.
  買い物を少ししました。

No comments:

Post a Comment