Thursday, September 5, 2019

5th Sep. Arrangement アレンジだぞ

Arrangement
日 アレンジだぞ





Kaito trained his body as usual.
  Kaitoマンはいつも通り体を鍛えました。




We saw two commuter trains off then
  2本の通勤電車を見送って、


 
walked to his nursery school.
  保育園に歩いて行きました。




Kaito was derailed on the way.
  Kaitoマンは途中脱線しました。




We watched Thomas & Friends at school.
  学校でトーマスを見ました。




 
After school, I arranged Kaitos stool.
  放課後、Kaitoマンの踏み台を改良しました。

No comments:

Post a Comment