Wednesday, September 18, 2019

18th Sep. Cosmos コスモスだぞ

Cosmos
9月18日 コスモスだぞ




Kaito trained his body as usual.

  Kaitoマンはいつも通り体を鍛えました。








We watched two commuter trains then

  2本の通勤電車を見て、








walked to his nursery school.

  保育園に歩いていきました。








He remembered the name of a plant and always calls it “Cosmos”

  この植物の名前を憶えて、いつも「コスモス」と言います。








I completed one low dining table.

  チャブ台を1つ完成させました。





 

We decorated our room with handmade grapes.

  手作りブドウで部屋を飾りました。








I continued making my special equipment after school.

  放課後、特殊装置を作り続けました。

No comments:

Post a Comment