Friday, May 4, 2018

4th May. Anpanman Show アンパンマンショーだぞ

Anpanman Show
日 アンパンマンショーだぞ






Kaito practiced basketball
  Kaitoマンは一生懸命バスケの練習と





and abacus we bought yesterday in Ina eagerly.
  昨日買ったそろばん練習をしました。





Around 10 AM, we moved to Matsumoto AEON mall shopping center and
  10時頃、松本イオンモールへ行って、




 

watched the Anpanman show. Because Anpanman is very popular, we couldnt take seat.
  アンパンマンショーを見ました。アンパンマンはすごい人気なので席が取れませんでした。





We watched the show from the 2nd floor. Thats OK.
  2階から見ました。まぁいいのです。





After the show, Kaito shook hands with Anpanmans.
  ショーの後、アンパンマンと握手しました。





Kaito calls Anpanman Ban
  Kaitoマンはアンパンマンをバンと呼び、





calls Baikinman Ao=blue
  バイキンマンをアオと呼び、





calls Dokin-chan Aka
  ドキンちゃんとアカと呼びます。





After he played at a ball swimming pool,
  ボールプールで遊んだ後、





We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


 
Kaito is practicing basketball,
  Kaitoマンはバスケと、


 
abacus and
  そろばんと


 
English.
  英語を練習しています。

No comments:

Post a Comment