Tuesday, May 1, 2018

1st May. Home Visit 家庭訪問だぞ

Home Visit
日 家庭訪問だぞ






Kaito couldnt catch GT-R in the morning.
  Kaitoマンは朝GT-Rを捕まえられませんでした。





He wrote something on paper.
  紙に何か描きました。


 
I visited pupils house.
  家庭訪問しました。


 
I had lunch at the restaurant where used to be my favorite Chinese noodle restaurant.
  凌駕ラーメン屋だった場所の食堂に行きました。


 
I like it.
  いいんじゃないかな。





Kaito caught GT-R at last.
  ついに捕まえました。

No comments:

Post a Comment