Friday, May 25, 2018

25th May. Off-Campus Activity 校外学習だぞ

Off-Campus Activity
25日 校外学習だぞ



 
Kaito was sleeping with a steamed bun style.
  Kaitoマンはおまんじゅうスタイルで寝ていました。


 
I bought cakes for Tamami. Yesterday was Tamamis birthday and we didnt eat them because its too late to eat sweets.
  昨日はTamamiさんの誕生日だったのでケーキを買いましたが、遅すぎたので食べませんでした。


 
We had an off-campus activity at Azumino district.
  校外学習を安曇野地区で行いました。


 
I met acquaintances there because I used to work for the primary school here.
  知り合いに会いました。以前ここの小学校で務めていましたから。


 
The second place we visited was Hope, the workplace nearby our school. We observed what we need as a member of society.
  2カ所目の職場は、ホープと言う、学校の近所でした。社会に出て必要なことを観察しました。


 
I came back late and then
  遅く帰って





played together with Kaito.
  Kaitoマンと遊びました。

No comments:

Post a Comment