Sunday, May 13, 2018

13th May. Mothers' Day 母の日だぞ

Mothers' Day
13日 母の日だぞ



 
We watched Anpanman as usual. I didnt jog because I was in poor health and it was raining.
  いつも通りアンパンマンを見ました。体調がよくなかったのと、雨だったので走りませんでした。


 
I visited Azumino instead.
  代わりに安曇野へ行きました。





I took a look for our off0canoys activity on 25 May.
  5月25日の校外学習の下見をしました。





We bought flowers for Mathers Day.
  母の日に合わせて花を買いました。





Kaito is interested in water tanks and fish.
  Kaitoマンは水槽と魚に興味津々です。





We shopped in the rain
  雨の中買い物をして、


 
Finally we called on Tamamis mother and Kaito hand grand mother flower gift.
  最後にTamamiさんの母を訪ね、Kaitoマンがお花を渡しました。


 
After we went back home, Kaito gave Tamami flower gift.
  家に帰ってから、KaitoマンはTamamiさんにお花渡しました。

No comments:

Post a Comment