Thursday, May 3, 2018

3rd May. Golden Week (4 straight holidays) ゴールデンウィークだぞ

Golden Week (4 straight holidays)
日 ゴールデンウィークだぞ






Kaito is pleased at a newcomer Anpanman in my car.
  Kaitoマンは車内の新人アンパンマンが気に入っています。






I changed tires of CX-5.
  CX-5のタイヤを換えました。




 

Kaito was watching me changing tires.
  Kaitoマンはタイヤ交換を見ていました。





Following that
  それから、


 
We moved to Ina city and then
  伊那市へ行き、





had lunch with meal coupon.
  食事券で昼食でした。


 
Around 1 PM, we called on Rizu and Jeiku. Long time no see!
  1時頃、Rizu先生とJeiku先生を訪ねました。おひさしぶり~


 
They served their traditional food. Thanks.
  伝統料理を出してくれました。


 
Kaito was feeling at home.
  Kaitoマンはくつろいでいました。


 
Since both of them are English teacher, they have a lot of teaching good.
  二人とも英語の先生なのでたくさんの教材を持っています。





Kaito really enjoyed these goods.
  Kaitoマンはとても楽しみました。





Finally they gave a basket goal and balls to Kaito. Oh thank you, we really appreciate.
  最後にバスケゴールとボールをもらいました。ありがとうございます。


 
See you again perhaps in summer vacation.
  たぶん夏休みにまた会いましょう!


After Ina, Tamami dropped me at Okaya station and I had a drinking party with
  伊那の後、Tamamiさんに岡谷駅で下してもらい、


 
these same age teachers. We drank wine a lot.
  同い年飲み会がありました。ワインをたくさん飲みました。


 
On the way back, we got Minions train.
  帰りにミニオン電車を獲りました。

No comments:

Post a Comment