Sunday, May 27, 2018

27th May. Tyrolean Forest, Brown, Train チロルの森・ブラウン・電車だぞ

Tyrolean Forest, Brown, Train
27日 チロルの森・ブラウン・電車だぞ






Kaito rolls about a lot in her sleep.
  Kaitoマンは寝相が悪いです。ロバさんに延髄蹴りをかましております。





I jogged around my house as usual.
  いつも通り家の周りを走りました。





We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
I put collars and bells on two YAMANEKOs.
  山ネコに首輪と鈴をつけました。


 
Around noon, we visited Tyrolean Forest with Tamamis mother. On the way, we saw the marathon race.
  昼頃、Tamamiさんの母と一緒にチロルの森へ出かけました。とちゅうマラソン大会を見ました。




Thanks to the ticket attached to the newspaper of local residents, we can enter the park for free.
  市民の新聞についている県のおかげで、タダで入園できます。


 
This Brown has been here for more than 5 years as far as I know. Its very difficult to catch.
  このブラウンは知る限り5年以上ここにおります。獲るのが難しいのです。店員が動かしてくれないしなぁ~そもそも店員いないしなぁ・・・





Kaito watched and touched a lot of animals.
  Kaitoマンはたくさんの動物を見て触って、楽しみました。


 
This is Chu-Chu-Train.
  チューチュートレインです。


 
Less than 3 years old infants and more than 65 years old people can take it for free so
  3歳以下の幼児と、65歳以上のシニアはタダで乗れます。なので・・・





Tamami's mother and Kaito took it and I and Tamami took their photos, haha.
  Tamamiさんの母とKaitoマンが乗ればいいということです。Torojiro先生とTamamiさんはその写真を撮っておりました。はっはっは


 
Following that I went to a barber shop by bicycle.
  その後、自転車で散髪屋へ行き、





We met the amusement park and then
  アミューズメントパークで集合し、





enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。





I want to make playground toy in front of my apartment.
  家の前に遊具を作りたいもんです。





I completed pair of YAMANEKOs at last.
  ついに山ネコのペアを完成させました。

No comments:

Post a Comment