Saturday, May 19, 2018

19th May. Helicopter ヘリコプターだぞ

Helicopter
19日 ヘリコプターだぞ



 
I got more than 200 marks on the TV program.
  めざましテレビで200点以上取れました。


 
We had cleaning work at school with PTA.
  PTA作業がありました。


 
I took charge of the chief of swimming pool area.
  プールの清掃主任でした。





We did well.
  よくやりました。





On the way back, I had lunch at my favorite Chinese restaurant.
  帰りにお気に入りの中華料理店で食べました。


 
I made one YAMANEKO doll.
  1体の山ネコを作りました。





I visited Matsumoto by bicycle and then,

  松本へ自転車で行って、


 


had drinking party with my colleagues of my previous school.
  前任校の先生たちと飲み会でした。


 
On the way back, I got a toy helicopter for US$5.  
  帰りにヘリコプターを500円で獲りました。最近成績優秀です。


 
Kaito must be pleased.
  Kaitoマンきっと喜ぶでしょう。

No comments:

Post a Comment