Monday, May 21, 2018

21st May. Softball ソフトボールだぞ

Softball
21日 ソフトボールだぞ



 
While Kaito is sleeping, he moves  
  Kaitoマンは寝ている間に


 
to parents bed.
  両親のベッドへ移動してきます。


 
I prepared for my class at home.
  家で授業の準備をしました。


 
We jogged in the morning at school.
  学校で朝走りました。




 
This is a flower bed high-school part of my school in charge.
  高等部が管理する花壇です。


 
We had a meeting of a students association.
  生徒会の集まりがありました。


 
Suddenly I played softball at night because
  突然夜ソフトボールをしました。


 
Our team was short of players today.
  今日は選手が不足していたからです。


 
I played with Kaito and then,
  Kaitoマンと遊んで、


 
he went to bed.
  寝ました。


 
I havent met house centipedes for a long time.  
  長い間ゲジゲジさんを見ていませんでした。


 
Its pretty compared with Tongan centipedes.
  トンガのムカデさんに比べたらかわいいです。

No comments:

Post a Comment