Wednesday, May 2, 2018

2nd May. Triplets 三つ子だぞ

Triplets
日 三つ子だぞ





 

Kaito helped me drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝いました。





We cultivated our classroom farm.
  学級畑を耕しました。





I bought new summer tires at last. It cost US$800.
  ついに夏タイヤを買いました。8万5000円でした。SUV専用タイヤで非常に安く手に入りました。


 
On the way back, I got new Anpanman.
  帰りに新しいアンパンマンを手に入れました。


 
They will be triplets but we have no space so,
  彼らは三つ子になりますが、場所がないので・・・


 
I placed it in my car. Kaito can use it when we are driving.
  車に置きました。Kaitoマンはドライブの時に楽しめます。

No comments:

Post a Comment