Saturday, May 12, 2018

12th May. French Fries フライドポテトだぞ.

French Fries
12日 フライドポテトだぞ








I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
What a pity mole!
  かわいそうなモグラさん。







We watched Doraemon with
  ドラえもんを見ました。


 
cat(?) The famous character Doraemon is a cat.
  ネコさんも?ドラえもんはネコです。











We went shopping around Matsumoto.
  松本へ買い物へ出かけました。










 

Kaito really wants to eat French flies.
  Kaitoマンはフライドポテトがとても食べたいようです。


 
I gave him a little.
  少しだけあげました。








Kaito really likes toy trains. I used to play with it.
  Kaitoマンはプラレールが大好きです。Torojiro先生もそうでした。










Kaito rode on an Anpanman
  Kaitoマンはアンパンマンに


 
twice, haha.
  2回乗りました。


 
He cannot drink tea with this posture.
  この姿勢では飲めません・・・

No comments:

Post a Comment