Saturday, May 26, 2018

26th May. Birthday Party, 22 months 誕生日会・22か月だぞ

Birthday Party, 22 months
26日 誕生日会・22か月だぞ



 
Before Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きる前に、





I went for a jog as usual.
  いつも通り走りました。





Kaito played with
  Kaitoマンは、


 
the skeleton.
  骸骨さんと遊びました。





I measured the size of two YAMANEKOs to find their case.
  山ネコのケースを見つけるために、2体のサイズを測りました。


 
I made another YAMANEKO.
  他の山ネコも作りました。


 






We found a honeycomb on the wall of a veranda.
  ベランダの壁にハチの巣を見つけました。



 
Of course I removed it right away.
  速攻で抹殺です!主が帰って来たのを確認してから!





We visited Kocho-an, Japanese sweet shop, and then
  胡蝶庵に行って、





moved to Cannery Row to have Tamamis birthday party and celebrate Kaitos 22 months.
  Tamamiさんの誕生日会とKaitoマンの22か月祝いの為に、キャナリーロウへ行きました。





Kaito got used to the place like these kinds of restaurant.
  Kaitoマンはこの感じのレストランに慣れてきました。


 
He is always very gentle.
  とてもおとなしいです。






We had a precious time.
  良い時間を過ごしました。


 
On the way back, we enjoyed shopping in a short time.
  帰りに短時間買い物を楽しみました。





Todays game.
  今日の獲物たち

No comments:

Post a Comment