Monday, May 14, 2018

14th May. Hindrance 邪魔だぞ

Hindrance
14日 邪魔だぞ






Kaito was dancing
  Kaitoマンは踊っておりました。





on the bed.
  ベッドの上で。





He played with GT-R and ambulance.
  GT-Rと救急車で遊びました。





I have started woodwork class at school.
  学校で木工を始めました。


 
The brass band club students visited our school and held a concert. It was great.
  ブラスバンド部の生徒たちが学校に来て、コンサートをしてくれました。素晴らしかったです。


 
Since I was in poor health, I saw a doctor and took an intravenous drip.
  体調が悪いので、病院に行き、点滴をしました。


 
On the way back, I got a coffee for free thanks to the points I got last week on TV program.
  帰りに先週めざましテレビでゲットしたポイントでコーヒーを手に入れました。





I played with Kaito a little, took a medicine and then went to bed earlier.
  Kaitoマンと少し遊び、薬を飲んで早く寝ました。





Dancing skeleton disturbs dinosaurs sliding down the slope.
  踊る骸骨さんは、恐竜さんたちがスロープを滑り降りるのを邪魔します。

No comments:

Post a Comment