Wednesday, November 8, 2017

8th Nov. Like a Jail 監獄みたいだぞ


Like a Jail
11月8日 監獄みたいだぞ





Kaito came to my place.
  Kaitoマンがやってきました。


 
It’s like a
  それは・・・


 
jail, haha
  監獄のようです。はっはっは


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We made welcome boards for an exchange on Friday this week.
  今週金曜日の交流のためにウェルカムボードを作りました。


 
I visited the workplace, where one of my students is taking on-the-job training.
  現場実習をしている職場を訪れました。


 
It’s close to Matsumoto Castle, national treasure.
  国宝松本城の近くです。


 
Addictive!
  中毒




After dinner, Kaito wipes a baby chair’s table on a dishcloth.
  夕食後、Kaitoマンはベビーチェアーのテーブルを布巾で拭きます。


 
We raced to the 2nd floor and
  二階まで競走して、





used my PC.
  パソコンを使いました。

No comments:

Post a Comment