Wednesday, November 29, 2017

29th Nov. Suspicion 疑いだぞ

Suspicion
11月29日 疑いだぞ


 
Kaito was riding Anpanman scooter in the morning.
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗っていました。

  

 
He can keep standing for about 5 minutes now.
  Kaitoマンは5分間は立っていられます。


On the way to school, I saw a beautiful rainbow.
  学校への行き道できれいな虹を見ました。


 
We made French flies and
  フライドポテトと


 
Christmas tree at school.
  クリスマスツリーを作りました。


We played in the evening.
  夜一緒に遊びました。




Most of time, we used GT-R radio controlled car.
  ほとんどの時間はGT-Rのラジコンを使っていました。



Kaito seems to suspect me of operating GT-R.
  KaitoマンはTorojiro先生がGT-Rを操作していると疑っているようです。




Good night Kaito~!
  Kaitoマンおやすみ~!

No comments:

Post a Comment