Friday, November 17, 2017

17th Nov. Decade 10年間だぞ

Decade
11月17日 10年間だぞ




When we dried clothes, I took photos of Kaito from the ceiling.
  上空からのKaitoマン写真を撮りました。






Kaito helps and disturbs my housework, haha.
  Kaitoマンは家事のお手伝いをしてくれ、また邪魔もします(笑)


After work I saw a doctor and had an intravenous.
  仕事の後、医者にかかり点滴をうちました。





I played with Kaito.
  Kaitoマンと遊んで、


Following that I had a drinking party with jump rope club members whom I haven’t met for more about 10 years. We looked back upon our memories and had a great time.
  なわとびクラブのメンバー達と飲み会を開きました。10年以上ぶりでしたが、思い出を振り返り楽しい時間を過ごしました。

No comments:

Post a Comment