Tuesday, November 14, 2017

14th Nov. Everything is WanWan (dog) 全てワンワンだぞ

 Everything is WanWan (dog)
11月14日 全てワンワンだぞ


 
Kaito waves his hands when I leave home.
  出発する時Kaitoマンは手を振ってくれます。


 
I visited the workplace and helped my students.
  生徒の応援で職場を訪れました。


 
Although I walked for 10 minutes in the rain, my favorite restaurant Kanou was a regular holiday. Oh my goodness. My cold is getting worth.
  10分間雨の中を歩きましたが、お気に入りの和食堂は定休日でした・・・風邪が悪化しています。


 
I had lunch at Denden restaurant instead. The restaurant was also good.
  代わりに「でんでん」で昼食でした。そこもまたよかったです。


 
On the way back, I had an acupuncture.
  帰りに鍼治療を受けました。


 
Kaito was playing with stuffed animals.
  Kaitoマンは人形と遊んでいました。


 
He remember the word Wanwan=dog. When Kaito sees dog, he says Wanwan!
  Kaitoマンはワンワンという言葉を覚えて、犬を見た時、ワンワンと言います。


 
Sometimes he calls bear Wanwan,
  たまにクマを見てもワンワン


 
he calls cats Wanwan and
  ねこもワンワン


 
calls Apinyan, stuffed animal, Wanwan. Oh man!
  アピにゃんのぬいぐるみもワンワンです。あちゃ~

No comments:

Post a Comment