Friday, November 3, 2017

3rd Nov. Disney Parade ディズニーパレードだぞ

Disney Parade
11月3日 ディズニーパレードだぞ


I played together with Kaito and
  Kaitoマンと遊んで、


 
went out to a dumpling ground to throw garbage.
  ゴミ捨てに行きました。


 
They finished harvesting rice completely.
  米の収穫が完全に終わりました。


 
I went to Matsumoto by train to participate in volleyball competition.
  バレーボール大会に出るため、電車で松本に行きました。


 
There are great many people in Matsumoto.I haven’t seen such a crowded city in Nagano before.
  非常にたくさんの人が松本にいました。長野県でこんなに混んでいる街を今まで見たことがありません。


By chance I could see the Disney parade in Matsumoto, that’s why great many people came together here.
  たまたまディズニーパレードが見れました。だからこんなに人が集まっているのか~。


 
We had volleyball competition. Although we are the 5th place, we enjoyed it very much.
  バレーボール大会でした。5位でしたが、楽しみました。


 
On the way back, I ate Chinese noodles.
  帰りにラーメンを食べました。



Kaito is very friendly.
  Kaitoマンはとても人懐っこいです。



He is trying to catch attractive thing on the table from a sofa.
  Kaitoマンは机の上の魅力的な物をソファから獲ろうとしています。

No comments:

Post a Comment