Sunday, November 12, 2017

12th Nov. Commander of Duck あひる隊長だぞ

 Commander of Duck
11月12日 あひる隊長だぞ


I measured the size of water supply parts to remodel its equipments.
  水道設備を改良するために、様々なパーツのサイズを測りました。


 
We visited Matsumoto AEON to meet
  松本イオンへ


 
Ahiru Taichou, Commander of Duck.
  あひる隊長に会いに行きました。


 
He or she is very cute.
  とてもかわいらしいです。


 
Tamami got this Mickey at her first attempt.
  Tamamiさんが一発でミッキーをしとめました。


 
Kaito likes Anpanman very much.
  Kaitoマンはアンパンマンが大好きです。



He enjoyed shopping by Anpanman car.
  アンパンマンカーで買い物を楽しみました。



We had lunch at Sakura Restaurant I often came when I was in my university.
  大学時代よく来た「さくら食堂」で食べました。


 
We enjoyed shopping at Hotaka.
  穂高で買い物を楽しみました。


 
Kaito is riding horse in high spirits.
  Kaitoマンは威勢よく馬に乗っております。



Today’s game.
  今日の獲物たち!



Kaito seems to like this police car.
  Kaitoマンはパトカーが気に入ったようです。



Kaito helped me preparing for remodeling.
  改造の手伝いをしてくれました。

No comments:

Post a Comment