Saturday, November 4, 2017

4th Nov. Shaun the Sheep ひつじのショーンだぞ

Shaun the Sheep
11月4日 ひつじのショーンだぞ




Kaito was playing on a sofa.
  Kaitoマンはソファの上で遊んでいました。




We visited Matsumoto and enjoyed shopping.
  松本で買い物を楽しみました。




This is one of my favorite restaurants where I’ve known lately.
  最近知ったレストランでお気に入りの1つです。


 
This floor is good for family with a baby.
  赤ちゃん連れの家族に適した座敷です。


 
They serve very good dumplings.
  おいしい餃子を提供してくれます。




We are addicted to Mochikichi.
  もち吉中毒です。


 

We are addicted to SWEET bakery,
  SWEETのパン屋中毒でもあります。


 
Second Street, reuse shop and
  セカンドストリートも中毒で


 
APINA, amusement park as well.
  APINAの中毒でもあります・・・。


 
We got the very big Shaun the Sheep stuffed toy animal.
  とても大きなひつじのショーンぬいぐるみを獲りました。


 
It’s a Christmas edition.
  クリスマスバージョンです。


 
We visited another SWEET bakery.
  もう1つのSWEETパン屋へ行きました。




Kaito is good at riding horse.
  Kaitoマンは上手に馬に乗ります。


 
He seems to be scared of Shaun.
  Kaitoマンはショーンが怖いようです。




Kaito put Disney World of English away.
  Kaitoマンはディズニー英語を片づけました。


 
I caught all of them with crane game or bingo game.
  全部クレーンゲームかビンゴで獲りました。

No comments:

Post a Comment