Saturday, November 11, 2017

11th Nov. Airport 飛行場だぞ

 Airport
11月11日 飛行場だぞ


Kaito was playing with a car carrier.
  キャリヤカーで遊んでいました。


 
I will start construction work myself soon.
  間もなく自己流建設工事をします。




 
I will remodel a water supply equipment
  水道設備を改造します。へっへっへ



Kaito was walking toward Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんの方へ歩いていました。



Since it was very fine we visited Matsumoto Airport.
  とても天気が良かったので、松本空港へ行って、



We watched the airplane landing and
 着陸してくる飛行機と


[Movie] Landing動画:(41sec)



taking off.
  離陸していくのを見ました。



Maybe because Matsumoto is very rural district so people are very kind and we have only 4 airplane a day, Pilots waves hand to residents when the airplane moves to a runway.
  たぶん松本が田舎で人々が優しく、一日4本しか飛行機がないこともあって、パイロットは離陸へ向かう時、地域住民に手を振ります。




Kaito played at the Seinan Kouen Park.
  Kaitoマンは西南公園で遊びました。


 
He saw a doctor and took an injection of flu.
  医者にかかって、インフルエンザの注射をうちました。



We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。


 
Today’s game. Christmal Pooh.
  クリスマスのプーさんです。



After Mochikichi and SWEET,
  もち吉とSWEETの後、


 
I made fried dumpling at home.
  家で焼き餃子を作りました。

No comments:

Post a Comment