Sunday, November 5, 2017

5th Nov. Apinyan アピにゃんだぞ

Apinyan
11月5日 アピにゃんだぞ



I cleaned up the road around my house with neighborhoods.
  ご近所さん達と近くの道路を掃除しました。




Kaito tries to cross the back of a sofa.
  Kaitoマンはソファの背もたれを越えようとします。



We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
We visited a pachinko parlor APULO to
  アプロへ


 
buy very cheap and delicious meals. It cost US$2 for each.
  安くておいしい食事を買いに行きました。それぞれ200円です。


 
Kaito is walking with Tamami lately.
  Kaitoマンは最近Tamamiさんと歩いています。


We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


 
At APINA amusement park,
  APINA


 
At last I got Apinyan, APINA’s character and Donalds.
  キャラクターのアピにゃんとドナルドを手に入れました。


We visited some shopping place.
  買い物をして廻りました。



Kaito can ride an Anpanman scooter by himself but
  Kaitoマンは自分でアンパンマンスクーターに乗れますが・・・


 
He cannot brush his teeth by himself, he always cries haha.
 自分で歯が磨けません。いつも泣いています・・・。


 
Shaun, Apinyan and Kaito.
 ショーン、アピにゃんとKaitoマン

No comments:

Post a Comment