Thursday, November 23, 2017

23rd Nov. Birthday Party, Dog, Lots 誕生日会・犬・くじだぞ

Birthday Party, Dog, Lots
11月23日 誕生日会・犬・くじだぞ


Kaito was playing with car carrier.
  Kaitoマンはキャリアカーで遊んでいました。


 
He looks like a king.
  王様のよう!



I got new parts to make hot water by electricity.
  電気でお湯を得るための新しいパーツを手に入れました。



We had a birthday party for Tamami’s father.
  Tamamiさんの父さんの誕生日会を開きました。


 
We had a luxurious time.
  豪華な時を過ごしました。



After that we enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。




Kaito met a lot of dogs and said “Wanwan=dog”
  Kaitoマンはたくさんの犬に会って、ワンワンと言いました。



He practice walking everyday.
  毎日歩く練習をしています。



At APINA amusement park in Matsumoto, Kaito drew lots and got this radio controlled car, a ladder truck.
  APINAでくじを引き、はしご車のラジコンを手に入れました。

 
Kaito has a great luck with lots and bingo.
  Kaitoマンはくじとビンゴに強運を持っています。

No comments:

Post a Comment