Monday, November 13, 2017

13th Nov. Shortage 不足だぞ

Shortage
11月13日 不足だぞ


 
Some parts are running short so I have to buy them.
  パーツがいくつか不足しています。買わねば・・・


 
It can’t be helped, because I bought this on the Internet auction.
  仕方ないです。ネットオークションで文句なしの格安で落としたのですから・・・。




Kaito was playing with the police car that I got yesterday.
  Kaitoマンは昨日獲ったパトカーで遊んでいました。


 
We went for a walk.
  散歩に行きました。


 
We fixed a vinyl house. Since it was windy and cold I caught a cold.
  ビニールハウスを直しました。強風で寒かったため、風邪をひきました。


 
I visited DIY shop but I couldn’t find the parts I’m looking for. I have to buy it on the Internet.
  DIYショップに行きましたが、探しているパーツがありませんでした。ネットで買わなければなりません。



Kaito is walking every day.
  Kaitoマンは毎日歩いています。

No comments:

Post a Comment