Friday, November 10, 2017

10th Nov. Walk by himself 1人歩きだぞ

Walk by himself
11月10日 1人歩きだぞ


 
Although Kaito almost stands and walks himself lately,
  Kaitoマンは最近、ほぼ1人で立ったり歩いたりしていましたが、


 
It was my first time to see him standing for about 1 minute and walking a little bit.
  1分ほど立って少し歩いたのを見たのは初めてでした。


 
 
Once he fell down but
  一度倒れましたが、


 
he stood up again.
  再び立ち上がりました。


 
I’m impressed.
  感動です。



 
Kaito crawls much faster than he walks now.
  Kaitoマンはハイハイの方が歩くよりずっと速いです。


 
We had an exchange with local high school students. We cooked French fries we practiced the day before yesterday.
  地域の高校生と交流があり、一昨日練習したフライドポテトを作りました。


 
After school, I made my special fried dumpling with
  放課後特製焼き餃子を作りました。


 
a lot of garlic.
  大量のにんにくを入れて!


 
Young colleagues were pleased maybe its ingredient garlic.
  若い先生達は喜びました。多分材料のにんにくが気にいったのでしょう。

No comments:

Post a Comment