Tuesday, November 28, 2017

28th Nov. Fog 霧だぞ

 Fog
11月28日 霧だぞ


 
Kaito was crying in the morning.
  Kaitoマンは朝泣いていました。





It was foggy in the morning but we still continue jogging.
  朝霧がかかっていましたが、ジョギングを続けます。


 
We had English class. The ALT teacher Justin visited our classroom and gave us his great English lesson. We really appreciate.
  英語授業があり、Justin先生が来て、素晴らしい英語授業をしてくれました。ありがとうございました。




Kaito is really interested in a rice cooker.
  Kaitoマンは炊飯器に興味を示しております。





Finally he rode on Anpanman scooter as usual.
  最後はいつも通りアンパンマンスクーターに乗りました。

No comments:

Post a Comment