Sunday, November 19, 2017

19th Nov. Anpanman Show & SKYLINE GT-R アンパンマンショーとスカイラインGT-Rだぞ

Anpanman Show & SKYLINE GT-R
11月19日 アンパンマンショーとスカイラインGT-Rだぞ


 
It was snowing in the morning.
  朝雪が降っていました。


 
Maybe Kaito is sensitive to the cold.
  たぶんKaitoマンは寒さに強いです。




We visited Matsumoto to
  松本に


 
call on Anpanman.
  アンパンマンをたずねていきました。


 
At 10 AM,
  10時に


 
he appeared on the stage.
  登場しました。


 
 
We danced and sang songs.
  踊ったり歌ったりしました。




Finally Kaito succeeded to shake hands with Anpanman.
  最後にKaitoマンはアンパンマンと握手できました。


 
Anpanman is one of the most popular heroes among kids.
  アンパンマンは子ども達に最も人気のあるヒーローの1人です。




 
Who are you?
  だれ?


 
We had short look at Matsumoto AEON mall.
  短時間松本イオンを見てまわりました。


 
Kaito played at the ball-pool then,
  Kaitoマンはボールのプールで遊んで、




threw balls there.
  ボールを投げました。




We had lunch at Chinese restaurant, Matsumoto Shokudou.
  松本食堂で中華を食べました。




We enjoyed shopping as usual.
  買い物をいつも通り楽しみました。


 
At APINA,
  APINAで、




I got this radio control car at bingo game.
  ビンゴでラジコンを手にいれました。




When the staff called the 8th number I achieved bingo. Amazing!
  8番目の番号が読まれた時、ビンゴ達成でした。すごい!




Kaito must be pleased.
  Kaitoマンは絶対喜びます!

No comments:

Post a Comment