Wednesday, November 22, 2017

22nd Nov. New Shoes, New Tires 新しい靴・新しいタイヤだぞ

New Shoes, New Tires
11月22日 新しい靴・新しいタイヤだぞ




Kaito came from the first floor to meet me.
  Kaitoマンが1階からやってきました。





After I jogged at school,
  学校で走ってから、




I moved to Matsumoto to visit the workplace.
  事業所を訪ねるため松本へ移動しました。




Following that I visited MAZDA car dealer and
  マツダさんに行って、


 
bought snow tires. We haven’t bought them since I bought CX-5 in 2014.
  スタッドレスタイヤを買いました。2014CX-5を買ってから一度も買っていませんでした。


 
Kaito found new shoes that grandmother bought for him.
  Kaitoマンはバアバが買ってくれた新しい靴を見つけました。


 
He put them away.
  片付けました。




GT-R is much faster than Kaito.
  GT-RKaitoマンよりずっと速いです。

No comments:

Post a Comment