Wednesday, February 9, 2022

9th Feb. 3rd Vaccination 3回目のワクチンだぞ

3rd Vaccination

日 3回目のワクチンだぞ

 

 

 

 


Kaito was watching tablet PC and Ichina was already up in the morning.

  Kaitoマンはタブレットを見ていて、Tina姫はすでに起きていました。

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内干ししました。

 

 

 

We ate breakfast. Owing to the corona virus, our school students were told to stay home.

  朝食を食べました。コロナでまだ生徒は登校できません。

 

 

 

Yet, teachers have to work.

  先生達は働かなければなりません。

 

 

 

After school, I moved to the public gymnasium to take a shot of the third corona vaccine. I have not aftereffect.

  仕事の後、体育館へ3回目コロナワクチン接種に行きました。後遺症全く無しです(笑)

 

 

 

Tamami was carrying Ichina on her back, Ichina looks like a turtle.

  TamamiさんはTina姫をおんぶしていました。カメさんのようです。

 

 

 

Kaito uses an electronic calculator correctly.

  Kaitoマンは正しく電卓を使います。

No comments:

Post a Comment