Monday, February 21, 2022

21st Feb. Long Distance 長い距離だぞ

Long Distance

21日 長い距離だぞ

 

 

 

I dried clothes while Ichina was sleeping as usual.

  いつも通りTina姫が寝ている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

After that I shoveled snow at a balcony while they were eating breakfast.

  それから皆が朝食を食べている間にバルコニーの除雪をしました。

 

 

 

Kaito became used to snow slide. His sled reached far away.

  Kaitoマンは雪の滑り台に慣れてきました。彼のソリは遠くまで行きます。

20220221_072307 Sled, Long distance


https://youtu.be/GbHQEZdtMgs

 

 

 

 

Kaito waved his hand to two commuter trains then

  2本の電車に手を振って、

 

 

 

walked to nursery school on snowy road.

  雪道を歩いて保育園に行きました。

 

 

 

There was nothing special at school. We just made some cutting board.

  学校で特に変わったことはありませんでした。いくつかまな板を作りました。

 

 

 

Ichina watched Tamami brushing Kaitos teeth.

  Tina姫はTamamiさんがKaitoマンの歯磨きをしているのを見ていました。

No comments:

Post a Comment