Friday, February 18, 2022

18th Feb. Watch Tablet PC タブレットを見るぞ

Watch Tablet PC

18日 タブレットを見る

 

 

 


I dried clothes as usual.

  いつもの様に洗濯物を干しました。

 

 

 

 

Kaito enjoyed snow slide.

  Kaitoマンは雪の滑り台を楽しみました。

20220218_072251 Sled


https://youtu.be/5POxaQK0lRI

 

 

 

 

He waved his hand to two commuter trains then walked on the snowy road to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、雪の道を歩いて保育園に行きました。

 

 

 

 

We gave cutting boards coats of olive oil.

  まな板にオリーブオイルを塗りました。

 

 

 

I investigated a hurdle to make it.

  ハードルを作る為に調査しました。

 

 

 

I made a schedule note for the next school year.

  来年度に向けて、スケジュール帳を作りました。県立の学校は週案簿が貰えないのです。2,000で買うことになりますが、買うわけがありません。

 

 

 

Mr. Kamikura who is woodworker called on me then adviced how to make hurdles.

  木工職人のKamikuraさんが訪れ、ハードル作りのアドバイスをくれました。

 

 

 

He also checked my dining tables for Japanese-style rooms..

  また和室用のテーブルもチェックしてくれました。

 

 

 

Ichina played together with me then

  Tina姫はTorojiro先生と遊んで、

 

 

 

watched tablet PC with Kaito.

  Kaitoマン兄さんとタブレットを見ました。

 

 

 

This is my favorite garlic.

  このニンニクがお気に入りです。

No comments:

Post a Comment