Monday, February 28, 2022

28th Feb. Establish the new record 記録更新だぞ

Establish the new record

28日 記録更新だぞ

 


 


Ichina sleeps well every day.

  Tina姫は毎日よく眠ります。

 

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

Kaito played on the snow slide then broke his previous record.

  Kaitoマンは雪の滑り台をやって、以前の記録を更新しました。

20220228_072220 Sled 1 Long distance


https://youtu.be/QORumVPfrb4

 

 

 

 

Following that he established his new record.

  それからKaitoマンは新記録を更新しました。

20220228_072405 Sled 2 Long distance


https://youtu.be/WXxRrjp6HUM

 

 

 

After that Kaito watched two commuter trains then went to nursery school.

  その後、Kaitoマンは2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We had a explanatory online meeting about a graduation ceremony.

  卒業式についてのZOOMで説明会がありました。

 

 

 

We made hina dolls from clay.

  粘土で雛人形を作りました。

 

 

 

I punched holes with a drill because the notebook is very thick.

  ノートがとても分厚いのでドリルで穴を開けました。

 

 

 

Ichina was watching Tamami brushing Kaitos teeth.

  Tina姫はTamamiさんがKaitoマン兄さんの歯を磨いているのを見ていました。

No comments:

Post a Comment