Thursday, February 10, 2022

10th Feb. Snow Shovel 雪かきだぞ

Snow Shovel

10日 雪かきだぞ

 

 

 

 

I shoveled snow quickly in the early morning.

  早朝素早く雪かきしました。

 

 

 

After 30 minutes I finished it.

  30分後に終わらせました。

 

 

 

Ichina and Kaito were both sleeping.

  Tina姫とKaitoマンは二人とも眠っていました。

 

 

 

After I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干した後、

 

 

 

I shoveled snow at a balcony.

  バルコニーの雪かきをしました。

 

 

 

I removed snow on the handmade equipment to protect plants with blower.

  植物を保護する手作り装置の上の雪はブロアーで取り除きました。

 

 

 

Kaito looked a slight fever so he absented from nursery school.

  Kaitoマンは微熱があるようだったので、保育園を休みました。

 

 

 

I changed three edges of the machine tool.

  工作機械の3枚の刃を替えました。

 

 

 

It was snowing all day long.

  1日中雪が降っていました。

 

 

 

When I came back home, the snow was 20 centimeters deep.

  家に帰った時、20cmの積雪がありました。

 

 

 

I shoveled snow around the entrance and at a balcony again.

  再び玄関付近とバルコニーの雪かきをしました。

 

 

 

I played together with Ichina and Kaito.

  Tina姫、Kaitoマンと遊びました。

No comments:

Post a Comment