Friday, February 25, 2022

25th Feb. Sled on the sofa ソファ上のソリだぞ

Sled on the sofa

25日 ソファ上のソリだぞ

 

 


Ichina was sleeping peacefully when I was drying clothes.

  Tina姫は洗濯物を干している時、すやすやと眠っていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 


 

Kaito went to nursery school together with Ichina and Tamami.

  KaitoマンはTina姫、Tamamiさんと一緒に保育園に行きました。

 

 

 

 

I had a school bus duty so I left home earlier than them.

  スクールバス当番だったので、彼らよりも早く家を出ました。

 

 

 

I made some of Karuta cards funny.

  いくつかのカルタを面白くしました。

 

 

 

On the way back from school, I had my hair cut.

  学校帰りに散髪しました。

 

 

 

Ichina and Kaito rode on a sled on the sofa. She looks nervous.

  Tina姫とKaitoマンはソファの上でソリの乗りました。Tina姫は不安気です(笑)Kaitoマンはソリ歴が長いベテランなので余裕です。

 

 

 

I cut garlic.

  ニンニクを切りました。

 

 

 

We received gifts from Osaka.

  大阪から荷物を受け取りました。

No comments:

Post a Comment