Monday, February 14, 2022

14th Feb. Nighttime Sled 夜のソリだぞ

Nighttime Sled

14日 夜のソリだぞ

 

 

I dried clothes while Ichina was sleeping.

  Tina姫が眠っている間、洗濯物を干しました。

 

 

 

There was another 10 centimeters of snowfall last night.

  昨夜もう10cmの積雪がありました。

 

 

 

The snow slides I made for Ichina and Kaito were covered with snow, haha.

  Tina姫とKaitoマンの為に作った雪の滑り台は雪に覆われました・・・。ははは

 

 

 

I shoveled snow again around our house.

  家の周りの雪かきをまたやりました。

 

 

 

Kaito waved his hand to two commuter trains then walked to nursery school.

  Kaitoマンは2本の通勤電車に手を振って保育園に歩いていきました。

 

 

 

I maintained the machin tool.

  工作機械を調整しました。

 

 

 

When I came back home, I snowshoveled at a balcony.

  家に帰った時、バルコニーの雪かきをしました。

 

 

 

I prepared the snowslide again then made a trial run.

  雪の滑り台を作って、試しにやってみました。

 20220214_191021 Nighttime Sled


https://youtu.be/ZCvIepCy1c8

 

 

 



We ate dinner together.

  夕食を一緒に食べました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC then went to bed.

  Kaitoマンはタブレットを見て、眠りました。

No comments:

Post a Comment