Friday, February 4, 2022

4th Feb. From a bathroom お風呂からだぞ

From a bathroom

日 お風呂からだぞ

 

 

 

 

I carried buckets of water about 10 times from a bathroom then

  風呂場からバケツ10杯分の水を運んで、

 

 

 

poured them into our ice rink.

  スケートリンクに注ぎました。

 

 

 

I dried clothes and drank coffee while Ichina was sleeping.

  Tina姫が眠っている間に洗濯物を干して、コーヒーを飲みました。

 

 

 

Kaito played on ice,

  Kaitoマンは氷の上で遊んで、

 

 

 

threw the big ice,

  大きな氷を投げて、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダー上をダッシュして、

 

 

 

played marathon then,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

went to nursery school together with Tamami and Ichina.

  Tamamiさん、Tina姫と保育園に行きました。

 

 

 

I adjusted the big machin tool.

  大きな工作機械を調整しました。

 

 

 

Because the air compressor was broken, I used my blower to clean woodwork classroom.

  コンプレッサーが壊れたので、自分のブロワーを木工室の掃除で使いました。

 

 

 

I ate dinner apart from my family just in case.

  念のため家族と離れて夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment