Friday, April 27, 2018

27th Apr. PLUTO プルートだぞ

PLUTO
27日 プルートだぞ



 
Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンは静かに寝ていました。





Kaito got new toys from BENESSE corporation.
  Kaitoマンは新しいおもちゃをベネッセからもらいました。


 
Its Shimajiro.
  しまじろうです。





We played together.
  一緒に遊びました。


 
When I use PC, Kaito always asks me to play DVD.
  パソコンを使っている時、KaitoマンはいつもDVDを見せるようお願いします。





He watched Disney World of English and
  DWEを見て、





he called PLUTO wanwan=dog.
  プルートをワンワンといいました。





He brushed his teeth with the skeleton.
  骸骨さんと歯を磨きました。

No comments:

Post a Comment