Wednesday, April 11, 2018

11th Apr. Posture 姿勢だぞ

Posture
11日 姿勢だぞ





After drinking tea,
  お茶を飲んだ後、


 
Kaito watched TV with
  Kaitoマンはテレビを


 
this strange posture.
  変な姿勢で見ました・・・。





I enjoyed flower viewing as well today.
  今日もまた花見を楽しみました。


 
We made sure how to wash hands.
  手の洗い方を確認しました。





We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
When I came back home,
  家に帰った時、


 
Kaito was reading a book with Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんと本を読んでいました。

No comments:

Post a Comment