Sunday, April 8, 2018

8th Apr. Ski Competition, GoPro5 スキー大会、GoPro5だぞ

Ski Competition, GoPro5
日 スキー大会、GoProだぞ




I finished a lot things last night.
  昨夜たくさん用事を終わらせました。



It snowed a little.
  少し雪が降りました。



It was a nice hotel.
  良い宿でした。



I participated in the ski competition, White Cup, today.
  ホワイトカップというスキー大会に出ました。



We had 5 events, long turn, short turn, free skiing, bumpy slope and free short turn.
  5種目(ロング・ショート・フリー・コブ・ショートフリー)でした。


 
Although my result was not good,
  自分の結果はよくなかったですが、


 
I got a lot of snacks, because the sponsor of the competition is YAMAZAKI (snack company).
  たくさんのお菓子を手に入れました。スポンサーがヤマザキなので。


 
At the game after commendation, I got GoPro5 HERO. Wow!! Im super lucky.
  表彰式の後、ゲームでGoPro5HEROを手に入れました。すごく運がいいです!



On the way back, I bought souvenirs for Tamami and Kaito.
  帰り道に、お土産をTamamiさんとKaitoマンに買いました。



Kaito played with dinosaur roller coaster and
  Kaitoマンは恐竜コースターで遊んで


 
cried when Tamami brushed his teeth,
  Tamamiさんが歯を磨いてくれる時に泣いて、


 
checked new camera GoPro5.
  GoPro5をチェックしました。


 
He doesnt know how valuable it is, at least US$300.
  Kaitoマンはこれがどれほど価値のあるものかわかりません。ネットで見ても最安3万はするようです。なんとなく当たってしまいましたが・・・

No comments:

Post a Comment