Saturday, April 7, 2018

7th Apr. Kazawa Snow Area 鹿沢だぞ

Kazawa Snow Area
日 鹿沢だぞ




In the early morning,
  早朝


 
I went to Kazawa snow area
  鹿沢へ行きました。


 
I bought a chair lift ticket from the Hotel.
  ホテルでリフト券を買いました。



We had a lot of snow this season but it was very warm in March so there is less snow in April.
  今シーズンはたくさん雪が降りましたが、3月とても暖かかったので、4月はちょっとの雪しかありません。


 
I practiced ski all day long
  一日中


 
on damp snow.
  湿雪の上で練習しました。


 
I will participate in a ski competition tomorrow.
  明日スキー大会です。



It was snowing in the evening.
  夕方雪が降っていました。


 
I stayed in the hotel SUBARU 5 years ago.
  このロッジすばるに5年前泊まりました。



Thanks to the wifi, I finished some work in my room.
  wifiのおかげで、部屋でいくつか仕事を終わらせました。


 
I was very tired because I had drinking party last night, got up early and skied whole day long.
  昨夜飲み会だったのと、早起きと、一日中スキーで疲れました。

No comments:

Post a Comment