Saturday, April 28, 2018

28th Apr. Tyrolean Forest チロルの森だぞ

Tyrolean Forest
28日 チロルの森だぞ


I jogged in the morning.
 朝走りました。





This is Osakada pond.
 小坂田池です。





I found a dead mole.
 死んだモグラさんを見つけました。





After breakfast Kaito always asks me to give him extra food.
  朝食後、Kaitoマンはもっとよこせとお願いします。






We played together and dried clothes.
  一緒に遊んで洗濯物を干しました。






We visited the Tyrolean Forest with Tamamis parents.
  Tamamiさんの両親とチロルの森へ行きました。


 
We received free entrance tickets from newspapers advertisement.
  新聞広告で無料入場券を受け取りました。






We asked Tamamis parents to take train with Kaito because less than 3 years old kids and more than 60 years people can take it for free.
  Tamamiさんの両親にKaitoマンを電車(チューチュートレイン)に乗せてもらうようお願いしました。3歳以下のこと60歳以上はタダだからです。はっはっは





 

He didnt cry while he was apart from us.
  我々から離れている間も泣きませんでした。






Kaito came in contact with a lot of animals.
  たくさんの動物をふれあいました。






He isnt afraind of animals.
  Kaitoマンは動物を怖がりません。






On the way back, they took the train again for free.
  帰りに再びタダでチューチュートレインに乗りました。


 
We often visit here only when we received free ticket, haha.
  ここによく来ますが、無料券をもらった時だけです。はっはっは


 
We enjoyed shopping and
  買い物を楽しみ






Kaito rode on the luxurious car, mercedes benz.
  Kaitoマンはベンツに乗りました。






We received the gift from Seiji who is my aunts neighbor in Osaka. Thank you very much.
  大阪の伯母の隣人Seijiさんからもらいました。ありがとうございます。






Kaito really likes it.
  とても気に入っています。






He played with the gift Dr. Yellow,
  ドクターイエローと






skeleton and
  骸骨さんと






dinosaur roller coaster.
  恐竜コースターで遊びました。

No comments:

Post a Comment