Friday, April 20, 2018

20th Apr. Pancake ホットケーキだぞ

Pancake

20日 ホットケーキだぞ



 
Kaito placed his foot on the table. Bad boy~
  Kaitoマンは机の上に脚を乗せました。お行儀悪い子です。



Kaito continues playing with the dinosaur roller coaster for more than 1 month. I got very good toy.
  Kaitoマンは恐竜コースターで1か月以上遊び続けております。よいおもちゃを獲得したものです。



We made a pancake at school.
  学校でホットケーキを作りました。


 
It was delicious.
  おいしかったです。


 
I stayed outside for many hours.
  長時間外におりました。


 
I played together with Kaito.
  Kaitoマンと遊びました。


 
He peeped through steps and
  ステップから覗き込んで、



laughed.
  笑いました。


 
Kaito watched Anpanman DVD with
  KaitoマンはアンパンマンDVDを



toy dog and the skeleton.
  ワンワンと骸骨ちゃんと見ました。

No comments:

Post a Comment